De doelgroep

Bij lush is iedereen welkom. Jong en oud, man of vrouw en zelfs veganisten kunnen hier slagen voor een mooie producten. Lush richt zich op de mensen die bewust kiezen voor producten die niet schadelijk zijn voor het milieu,  die niet worden getest op dieren en die eerlijk worden geproduceerd zonder het uitbuiten van de grondstofboeren. Er is geen speciale lijn voor mannen, om de reden dat de producten voor iedereen geschikt zijn en de meeste producten geen sterk overheersende geur hebben. Lush komt vaak met producten die speciaal worden ontworpen voor kinderen. Zo hebben ze kneedbare zeep, extra schuimende  badschuim en jellydouche. Lush benaderd haar doelgroep op een informele manier. Ze ziet haar klant als een goede vriendin waar je eerlijk tegen bent en waarmee je het altijd fijn kunt hebben.

De associaties van deze doelgroep:

Hieronder is te zien wat de doelgroep bij Lush associeert. Hier is dit nog even opgesomd: zwart, helder, meidenavond, geur, natuurproducten, duidelijk, eerlijk, dierproefvrij, handgemaakt, rust, winkel, innovatief, speciaal, duur, zacht, open, speciaal, fris, transparant, thuisgevoel, vriendelijk, exclusief, lichamelijke verzorging, schoonheid, tijd, puur, kado, balletjes, zuiver, beauty, genieten, verwennen, zeep, genieten, ontspannen, zuiver, uiterlijk & innerlijk,  flesjes & potjes, huid, bruisend, liefde, lekker, naturel, mooi, informatie, plezier, stemming, dagelijks, massage, douche, badkamer, dagelijks en je voelt je goed. <3

Maak jouw eigen website met JouwWeb